جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زمانی- مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی در همایش «حماسه بصیرت» یزد، تخلف از اوامر ولی فقیه را حرام شرعی دانست و گفت: استکبار در طول ۴۰ سال اخیر، توطئه های زیادی علیه انقلاب انجام داده است، اما با مقاومت و اطاعت مردم انقلابی از ولی فقیه، همه توطئه ها خنثی و انقلاب به دنیا صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، صبح امروز در جمع پرشور مردم بابصیرت دارالعباده یزد که به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی، در مسجد روضه محمدیه گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: وظیفه مهم ما ملت ایران، وحدت ملی تحت رهبری ولایت فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

وی افزود: فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی برای آینده در راه است و تاکنون خطرات زیادی استکبار به وجود آورده است که  با رهبری های امام خامنه ای خطرات را کنار زدیم.

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه تصریح کرد: استکبار در طول 40 سال اخیر، توطئه های زیادی علیه انقلاب انجام داده است، اما با مقاومت و اطاعت مردم انقلابی از ولی فقیه، همه توطئه ها خنثی و انقلاب به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، نفوذ دشمن را از طرق مختلف از توطئه های همیشگی دشمنان برشمرد و گفت:  نفوذ با روش های و توطئه های مختلف در کمین آینده انقلاب است که شناخت برای خنثی سازی آن نیازمند هوشیاری ملت، وحدت ملی تحت اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به وجود برخی اختلاف نظرها، افزود: اختلافات را کنار بگذاریم و از رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبعیت کنیم، زیرا تخلف از اوامر ولی فقیه حرام شرعی است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور یادآور شد: امام خمینی(ره) بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای مصون ماندن کشور از آسیب ها تأکید می کردند و آنچه در نهم دی رخ داد، حضور شکوهمند مردم در اطاعت از ولی فقیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی،  در بخشی از سخنان خود، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دو بخش داخلی و بین المللی برشمرد و تأکید کرد: وجود مراکز خدماتی از جمله کمیته امداد برای رسیدگی به امور مردم در دنیا بی نظیر است که یکی از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی، وجود عالمان و انتخاب رهبران و پیشوایان دینی از جمله امام خمینی(ره) را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: امام فرزند صالح الهی و داری شخصیت عظیمی بود که همه زندگی اش را برای رضای خدا گذاشت و برای نجات ملت ایران و حاکمیت دین، در تمام طول عمرش از کسی نترسید.

مسئول دفتر  اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی فقیه سیاستمدار و مجتهد و هم مفسر قرآن و شاعر و ادیب است که در بین رهبران دینی جهان بی نظیرند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، صدور انقلاب به دورترین نقاط جهان از جمله آفریقا و افزایش جمعیت شیعه را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان دانست و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایجاد خودباوری در آنان یکی دیگر از این دستاوردها به شمار می رود.

برپایه این گزارش، از دیگر برنامه های این مراسم، قرائت قطعنامه پایانی و سراسری یوم الله نهم دی توسط جانشین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تأیید شرکت کنندگان در مراسم با شعار های کوبنده «الله اکبر» بود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha