جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله خاتمی

حوزه/ این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که ضد انقلاب در برخی از این امواج سوار شده است؛ نشانه‌اش برخی از شعارهای ضدانقلابی در این مراسم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید احمد خاتمی در پیامی در کانال تلگرامی خود به مناسبت اعتراضات مردمی نکاتی را یادآور شد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتراضات و تجمعات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به شرط آن که مخل به نظام و استقلال جمهوری اسلامی ایران نباشد به رسمیت شناخته شده است.

این که برخی از معترضان در پی احقاق حق خود هستند؛ به ویژه مال‌باختگان برخی از مؤسسات اعتباری یا معترض به گرانی‌ها هستند و به صراحت خود را از ضد انقلاب جدا می‌دانند نیز بحثی نیست.

ولی این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که ضد انقلاب در برخی از این امواج سوار شده است؛ نشانه‌اش برخی از شعارهای ضدانقلابی در این مراسم است.

از معترضان انتظار می‌رود که مراقب موج‌سواری ضدانقلاب باشند و خود با آنها مقابله کنند؛ متقابلاً از مسؤولان محترم نیز انتظار حل سریع مشکلات مردم می‌رود.

مجدداً تاکید می‌کنم که ابزار ضد انقلاب در حرکت جدید خود، فضای مجازی است؛ اگر مسؤولان علاجی در این رابطه نداشته باشند بی‌تردید فردای قیامت جوابی نزد خداوند و اولیای دین به ویژه شهیدان عزیز نخواهند داشت.

و در آخر آن که، ضد انقلاب بداند که این انقلاب شجره طیبه تنومند آسیب‌ناپذیر است و آنها از این اغتشاشات طرفی نخواهند بست.

به ضد انقلاب می‌گویم:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha