پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حضور مردم رمز بقای نظام اسلامی است و تا وقتی که مردم ولایت مدار در عرصه های مختلف حضور دارند، تمامی نقشه های دشمنان بی اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جمع فرماندهان لشگر 16 زرهی قزوین با گرامیداشت حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: ضرورت است همه ما برای حفظ و صیانت از کیان و شرافت خود و جامعه در راستای افزایش بصیرت گام برداشته و با داشتن بصیرت از لغزش گاه ها عبور کنیم و همواره هوشیار باشیم و در دام گسترده شیطان گرفتار نشویم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: تبعیت از ولایت فقیه برای تحقق اهداف عاشورا در جامعه یک اصل اساسی و مهم است که باید در این زمینه همگان هوشیار و آگاه باشند تا بتوانیم به این مهم دست یافته و به جامعه‌ای متعالی و معنوی دست یابیم.

 وی ادامه داد: اینکه می بینیم در قرآن و روایات بر بصیرت سفارش شده است و از طرفی مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید می‌فرمایند، به خاطر این است که راه مستقیم و انحرافی بایکدیگر خلط نشده و مابتوانیم راه صحیح را با بصیرت داشتن انتخاب نماییم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن با تمام توان و قدرت برای از بین بردن انقلاب که فرهنگ ظلم ستیزی و ضد استبدادی را در جهان نشر می دهد، در حال تکاپو و تلاش است.

وی اظهار کرد: با وجود نقش انقلاب اسلامی در جهان و تغییراتی که این تفکر در مقابل تفکرات دنیا در حال انجام آن است، دشمن خطر جدی آن را درک کرده و به مبارزه علیه آن با شیوه‌های مختلف پرداخته است،  و یکی از شیوه‌هایی که در چند سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب در پیش گرفته است، شیوه‌ی تحریم اقتصادی ایران است.

 حجت الاسلام والمسلمین نعمت الهی بیان داشت: حضور مردم رمز بقای نظام اسلامی است و تا وقتی که مردم ولایت مدار در عرصه های مختلف حضور دارند، تمامی نقشه های دشمنان بی اثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از حربه های دشمن القاء ضعف و ناتوانی به توانایی های جامعه و توانمندی های درونی است که این مساله نباید ما را از توانایی های خودمان غافل نماید..

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه باید مراقبت فتنه‌های جدید دشمنان باشیم، گفت: باید همه مراقب فتنه‌های دیگر باشیم، قطعاً فتنه‌های بعدی سخت‌تر خواهد بود و دلیل آن این است که فتنه  ۸۸ از دیدگاه دشمن بررسی کامل و جدی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha