پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: به فضل الهی و با اتکا به هوشیاری و ایستادگی مردم، با تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در حاشیه تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین به مناسبت نهم دی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت، اگر درایت رهبر معظم انقلاب و حضور به‌موقع مردم نبود، شاید نظام اسلامی با چالش جدی مواجه می‌شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: مردم بصیر در نهم دی‌ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران و کسانی که خیال می‌کردند که پایه‌های نظام سست شده و به‌راحتی از بین می‌رود، را از بین بردند و درس عبرت به دشمنان آموختند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی با بصیریت وارد صحنه شدند، ادامه داد: دشمن با سه موضوع توهین به مقدسات در روز عاشورا، توهین به رهبری و اصل نظام وارد میدان شد، اما با حضور با بصیرت مردم ایران در صحنه در حمایت از رهبری و نظام مواجه شد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه انسان انقلابی و مبارز باید همواره آگاه و آماده باشد، بیان داشت: دشمن همیشه بیدار بوده و در صدد ضربه زدن به انقلاب و اصل نظام است، اما مردم همواره نشان داده اند که پای نظام اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت: به فضل الهی و با اتکا به هوشیاری و ایستادگی مردم، با تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار ادامه دارد.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha