شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید رئیس مرکز اسلامی انگلیس از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: رسانه حوزه های علمیه، زبان مرجعیت شیعه است و به دنبال تحقق این شعار در این رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین برته در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین شمالی، نماینده ولی فقیه در انگلستان که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار آیت الله اعرافی در مدیریت حوزه های علمیه، تغییراتی حاصل شد که یکی از آنان، مجموعه ارتباطات حوزوی در داخل و خارج از کشور بوده که به مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه سپرده شده است.

وی ابراز داشت: در راستای تعامل با نهادها و وزارت خانه های گوناگون، سه سطح از تعامل تعریف شد که راه اندازی «دفتر رابط حوزه در وزارت خانه ها»، «دفتر همکاری ها» و «ستاد همکاری ها» از جمله آن بوده است. سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: تدوین منشور کلان فعالیت های رسانه ای حوزه های علمیه از دیگر برنامه ها بوده که هم اکنون تعریف شده و رسانه رسمی حوزه های علمیه بر اساس آن به فعالیت می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: حفظ استقلال و منش طلبگی در رسانه حوزه و همچنین عدم وابستگی سیاسی به هیچ نهاد و دولتی از سیاست های این رسانه است.

وی بیان داشت: رسانه حوزه های علمیه، زبان مرجعیت شیعه است و به دنبال تحقق این شعار در این رسانه هستیم.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه اظهار داشت: معرفی دستاوردهای حوزوی، برگزاری کرسی های نظریه پردازی، شناسایی طلاب جوان و نخبه، تهیه گزارش از بزرگان حوزه، تهیه گزارش از مراکز و نهادهای حوزوی و ... بخشی از فعالیت های این رسانه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha