سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب وروحانیون شهرستان تاکستان

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان گفت: حرکت حماسی و انقلابی مردم در سراسر ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ غبار فتنه ها را کنار زد و ملت ایران با ایمان و اراده الهی روزی ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی، این روز بزرگ را در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نشدنی دانست و گفت: سران فتنه اعتبار نظام را لکه ‌دار کردند و خسارات سنگینی به بار آوردند، به طوری که ۸ ماه کشور فلج شد. همچنین ایجاد دوقطبی در جامعه و امید برای نظام سلطه از دیگر جنایات آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: مردم با خلق حماسه۹ دی نشان دادند، هر زمان نیاز باشد با حضور به موقع مقابل بداخلاقی ها، انحرافات و سوء جریانات ایستادگی خواهند ایستاد و با بصیرت و شناخت اجازه نخواهند داد بدخواهان خرسند باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان با بیان این که هدف فتنه 88 براندازی نظام بود و مردم با احساس مسئولیت به میدان آمدند و توطئه براندازی را نابود کردند، تصریح کرد: ضامن بقای نظام اسلامی مردم هستند و تا زمانی که آنان حامی نظام باشند، نظام برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام علی بخشی بیان با اشاره به کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در فتنه ۸۸ افزود: با فراخوان سران فتنه این حوادث اتفاق افتاد و شاهد حمله به مسجد، پایگاه بسیج، آتش زدن اموال عمومی و تعرض به باورهای دینی مردم بودیم که حتی یک بار هم از طرف آنها عذرخواهی و اظهار ندامت صورت نگرفت.

وی اظهار کرد: دشمنان و معاندان قسم‌خورده انقلاب اسلامی که از حضور پرشور مردم غیور و همیشه درصحنه ایران در انتخابات سال ۱۳۸۸ مأیوس و ناامید شده بودند، تلاش کردند که شجره طیبه انقلاب را از بین ببرند ، اما باتدبیر، روشنگری و صلابت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در این روز تاریخی تمام توطئه‌های خصمانه آنان خنثی و نقش بر آب شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha