جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: رسالت سنگینی بر عهده حوزه و دانشگاه شیعه گذارده شده است و امروز در عرصه بین الملل مسؤولیت سنگینی داریم.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امشب در دیدار با اعضای بسیج اساتید استان همدان با اشاره به جایگاه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حضرت معصومه(س) از جمله امازادگان جلیل القدری است که زیارت نامه ایشان به وسیله امام معصوم نگاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود:  آنقدر مصائب زیادی بر حضرت زینب(س) وارد شده است که نمی توان آن را به راحتی توصیف کرد، اما باید دانست که چرا از حضرت زینب(س) به اندازه حضرت معصومه(س) تکریم به عمل نیامده است؟ جواب این است که خوراک فرهنگی سالم اعم از وحیانی و عقلانی به مردم قم رسید، اما به مردم شام و دمشق آن روز نرسید، بلکه یک فرهنگ ابلیسی آنان را منحرف ساخت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که علم در آخر الزمان از نجف کوچ می کند و در قم آشیانه می کند و از آنجا به تمام دنیا صادر خواهد شد.

وی در پایان گفت: رسالت سنگینی بر عهده حوزه و دانشگاه شیعه گذارده شده است و امروز در عرصه بین الملل مسؤولیت سنگینی داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha