جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فن

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان از شرکت ۲۰۰ مبلغ خواهر و برادر در دوره های فن خطابه این موسسه خبر داد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در این دوره ها سرفصل های آموزشی مورد نیاز تبلیغ از جمله سخنرانی و چگونگی برگزاری تبلیغ اثرگذار در منابر و سخنرانی به مبلغان و طلاب آموزش داده می شود، گفت: در دوره های آموزشی طلاب مستعد و توانمند شناسایی خواهند شد و برنامه ریزی های آموزشی تخصصی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد .

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی موسسه زیر نظر مبلغان سخنور و مجرب برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: تجهیز مبلغان و طلاب به مباحث روز جامعه  با استفاده از فن بیان مطلوب مهترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان است که امید می رود برگزاری این دوره ها گامی موثر در راستای تبلیغ اثرگذار برای مقابله با این هجمه ها باشد .

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان با تاکید بر اینکه هدف موسسه فن خطابه امیر بیان آموزش و تربیت طلاب در زمینه خطابه در راستای تبلیغ دین است، گفت: بسترهای تبلیغی خوبی در استان لرستان وجود دارد که با تمام توان تلاش می شود ار ظرفیت مبلغان سخنور و کارآمد برای ترویج مکتب اهل بیت(ع)بهره گیریم .

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، مباحث سخنرانی چند رسانه ای، شیوه های آماده سازی محور تبلیغ، شیوه های اقناع اندیشه مخاطب، شیوه های تحریک احساس در تبلیغ و ... را از مهمترین سرفصل های آموزشی برای مبلغان در موسسه فن خطابه امیر بیان برشمرد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha