پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این واقعیت که همه پیامبران با زبان روز خود آشنا بودند و حتی معجزات آنها هم بر اساس مسائل روز بوده است، گفت: امروز دشمنان از جدید ترین شیوه ها و امکانات برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و ما هم وظیفه داریم با زبان روز و شیوه‌های جدید با آنها مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز یکشنبه در چهارمین دوره جامع آموزشی _ تهذیبی مدرسین و رابطین و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه، گفت: ابلاغ و رساندن پیام های قرآنی بر عهده پیامبر (ص) بود و این رسالت امروز بر عهده علما و مبلغین  است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این واقعیت که همه پیامبران با زبان روز خود آشنا بودند و حتی معجزات آنها هم بر اساس مسائل روز بوده است، افزود: امروز دشمنان دین و شریعت از جدید ترین شیوه ها و امکانات برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و ما هم وظیفه داریم با زبان روز و شیوه‌های جدید آشنا باشیم و با آنها مقابله کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از وظایف اصلی همه ما آگاهی دادن و بصیرت دادن به مردم است و امروز فضای مجازی ظرفیت خوبی برای این کار دارد که البته فضای مجازی هم مضراتی دارد و هم منافعی، از طرفی فضای شایعه پراکنی در آن رونق دارد و از طرفی باعث آگاهی بخشی به انسان ها می شود و انسان خود باید با تفکر و بصیرت از مطالب آن استنباط کند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: این که امام خمینی (ره) تاکید بر همکاری و تعامل حوزه و دانشگاه  داشته باشند به این خاطر است که حوزویان و دانشگاهیان، متفکر و تاثیرگذار در جامعه هستند و می توانند مردم را بیدار و به آنها بصیرت دهند.

وی افزود: دنیای امروز دنیای پیچیده‌ای است و دشمنان هر لحظه رنگ عوض می کنند مثل آمریکا که سالهاست سخت ترین تحریم ها را علیه ایران به وضع کرده است و امروز می‌گوید من دلسوز و پشتیبان مردم ایران هستم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: جوانان بالاترین سرمایه های کشور هستند و باید آگاه و بیدار باشند و وظیفه همه ماست که بر اساس علم و آموزه های دینی برای جوانان استدلال کنیم و مسیر را به آنها نشان دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha