پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یادمان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از نصب یادمان شهید گمنام، در این مدرسه خبر داد .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر، گفت: ادای دین به شهدا وظیفه ای همگانی است و نصب یادمان، کمترین کار در ادای دین به شهدای والامقام است .

وی با بیان اینکه در جلسه ای مشترک مسئولان مدرسه علمیه مهدیه با نماینده مردم الیگودرز، رایزنی های لازم برای نصب یادمان این شهید والامقام در مدرسه صورت گرفته است، افزود: بزودی با انتخاب پیمانکار ساخت و اجرای این یادمان با اختصاص هزینه ای قریب به 30 میلیون تومان در این مدرسه آغاز خواهد شد .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز یادآور شد: با نصب این یادمان، برنامه های مذهبی و فرهنگی در جوار مزار مطهر این شهید والامقام در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه همچنین از اسکان اساتید و کادر حوزوی در استاد سرای شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: این استاد سرا نیز بصورت 100 درصدی در 6 واحد با مساحت کلی 700 متر مربع تجهیز شده و در حال حاضر اساتید حوزه از امکانات آن استفاده می کنند .

وی در پایان همچنین از تجهیز پارکینگ مجزا برای این استاد سرا خبر داد و گفت: پارکینگ این مجوعه اقامتی نیز آماده استفاده اساتید حوزه است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha