چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهپیمایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی اجازه نمی دهدکه گروه های معاند نظام و اپوزسیون ها با نفوذ در بین مردم، نقشه های شوم خود را اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها شاهد اعتراضات مردمی نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی هستیم که برخی از رسانه های معاند موضوع را برعکس منعکس می کنند و عده ای از آشوبگران ضد انقلاب هم بر این موج سوار شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: انتقاد حق مردم است و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بارها از مردم و نخبگان خواسته اند که نقّاد باشند، ولی عده ای فرصت طلب با سوءاستفاده حتی به ارزش های اسلام و انقلاب اهانت کرده اند.

وی ادامه داد:مردم ایران، ملتی نجیب و ولایتمدار هستند، اگر هم گاهی تجمعاتی در برخی از شهرهای کشور صورت می گیرد، نشات گرفته از مشکلات اقتصادی است، با این وجود برخی از عناصر ضدانقلاب و سلطنت طلب در پوشش عامه مردم، با سر دادن شعارهای نامربوط و هنجارشکن، به دنبال ایجاد فتنه ای دیگر همانند فتنه سال 88 هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اینکه مردم باید در اعتراضات و انتقادات خود، بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنند، اظهار کرد: اعتراض و انتقاد به وضعیت معیشتی همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند، حق مسلم است، با این وجود مردم اجازه ندهند گروه های معاند نظام و اپوزیسون ها با نفوذ در بین آنان، هنجارشکنی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی هرگز نمی توانند به این نظام و مملکت آسیبی برسانند، زیرا همه امت گوش به فرمان ولی امر زمان خویش هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha