جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا محمدنسب

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعتراض و گلایه های عمومی باید در مجاری قانونی و در یک شرایط آرام دنبال شود، گفت: با تخریب اموال عمومی و اغتشاش های خیابانی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع نخواهد شد.

حجت الاسلام رضا محمدنسب، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تأکید بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان همانند گذشته فتنه دشمنان را خنثی و جبهه نفاق را رسوا خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه نخواهند داد عده ای اغتشاش گر امنیت کشورمان را مختل کنند، افزود: مردم همیشه در صحنه کشورمان هر نوع توطئه و فتنه ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استراتژی امروز دشمن علیه انقلاب، فتنه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان و دلسوزان نظام باید هوشیار باید تا این فتنه خطرناک را با اقدامات ضربتی خنثی کنند.

امام جمعه میاندرود با بیان این که این نظام اسلامی بر خواسته از فطرت مردم ایران است، تصریح کرد: مردم ایران مسلمان هستند و همواره بر دفاع از دین و ارزش های الهی در این کشور تأکید دارند.

وی با اشاره به این که برخی شعارهای ساختارشکنانه در جریان اعتراض نسبت به مسائل اقتصادی نشان دهنده وابستگی این افراد به بیرون از کشور دارد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان هوشیار باشند تا تجمعات و اعتراض های آنها زمینه سوء استفاده و فتنه انگیزی معاندان نظام را فراهم نکند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مستکبران و جنایت کاران عالم با تغییر چهره واقعی خود حامی ملت ایران شدند، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا که تا دیروز ملت ایران را تروریسم می خواند امروز حامی مردم کشورمان شده است.

حجت الاسلام محمدنسب با تأکید براین که ملت هوشیار ایران اسلامی هیچ نیازی به حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکای جنایت ندارد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با همکاری دولت و دیگر مسؤولان مشکلات به وجود آمده را حل و فصل خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت ایران جنایت های چهار دهه اخیر آمریکا و دیگر کشورهای غربی مستکبر را این نظام و انقلاب از یاد نبرده است، تصریح کرد: ملت بزرگ از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بحران ها و مشکلات زیادی را به عینه دیده و با همراهی مردم این مشکلت نیز رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نقد و اعتراض نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی حق طبیعی مردم است، خاطرنشان کرد: اما این نقدها نباید شکل کف خیابانی به خود بگیرد چون موجب اغتشاش و بروز فتنه می شود.

وی با بیان این که اعتراض و گلایه های عمومی باید در مجاری قانونی و در یک شرایط آرام دنبال شود، تصریح کرد: با تخریب اموال عمومی و اغتشاش های خیابانی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد نسبت با تأکید براین که مسؤولان در این چند روز به خوبی حرف های مردم را شنیدند، خاطرنشان کرد: به طور حتم همه تلاش مسؤولان رفع دغدغه های عمومی و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم با بصیرت کشورمان باید هوشیار باشند چون دشمن به دنبال گسترش ابعاد اعتراضات و ایجاد یک فتنه فراگیر است، بیان داشت: مردم باید در یک شرایط آرام مطالبات خود در حوزه اقتصادی را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه در طول چهار دهه اخیر، فراز و نشیب‌های مختلفی شاهد بودیم، اظهار کرد: دشمن دید که با جنگ و تحریم اقتصادی نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام اسلامی بزند گفتند بهتر است که در جریان اجتماعی و سیاسی ایران نفوذ پیدا کنیم.

حجت الاسلام محمدنسب با بیان اینکه امروز موضوع فتنه یک مسأله جدی است، خاطرنشان کرد:دشمن به‌دنبال این است که مردم ایران را دو دسته کند، انقلابی و غیرانقلابی و بحث اصلاح طلب و اصولگرا مطرح نیست.

وی در پایان گفت: مردم ما فهیم و دارای بینش سیاسی بالایی هستند و هر رایی که می‌دهند رای به انقلاب و نظام است اما بعضی از نفوذی‌ها دارند از آن بهره برداری می‌کنند و بعضی از خواص بی‌بصیرت هم توجهی به آن ندارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha