جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، امت را در برابر یک گزینه قرار داد که همان گزینه مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، امت را در برابر یک گزینه قرار داد که همان گزینه مقاومت است.

وی ادامه داد: با چشم پوشی از دیدگاه ایدئولوژی، سیاسی و اعتقادی و از باب معادلات واقعی، راهی جز گزینه انتفاضه و مقاوم برای اعراب، مسلمین و فلسطینی ها نیست.

 سید امین السید اشاره کرد: درست است که مقاومت با جانفشانی همراه است اما در آن کرامت و باز پس گیری حقوق است، ولی گزینه تسویه و مذاکرات، چیزی جز خواری، خفت و تسلیم شدن در پی ندارد و موجب ضایع شدن حقوق از جمله مسئله اساسی امت که همان مسئله فلسطین است، می شود.

وی در پایان گفت: آمریکا، اسرائیل و برخی کشور های عربی با هم همکاری می کنند و ارزشی برای عرب، مسلمین، مقدسات و حقوق مردم در سیاست آمریکا وجود ندارد و ما از دید آن ها دشمن هستیم و نمی توانیم برای باز پس گیری حقوق خود با آن ها همکاری کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha