پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تخریب مدرسه

حوزه/مدیر حوزه علمیه قزوین با محکومیت هجوم اغتشاشگران به حوزه علمیه تاکستان و مضروب نمودن طلاب بیگناه، گفت: حمله به حوزه علمیه که محل تربیت و پرورش مبلغان دین است و به آتش کشیدن قرآن ها و کتاب های طلاب، مایه تاسف بسیار است و شناسایی و مجازات هر چه سریعتر مسببین این اقدام وحشیانه را خواهانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در بازدید از مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، ضمن اظهار تاسف از هجوم آشوبگران به دفتر امام جمعه، حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی  این شهرسان و خسارت به دیگر اماکن عمومی، گفت: کسی که برای اقتصاد اعتراض می کند مطمئنا به اموال و اماکن عمومی ضربه وارد نمی کند، چرا که ترمیم دوباره این وسایل و مکان ها از جیب بیت المال که همان جیب مردم است، سرمایه می برد.

وی با بیان این که در جمهوری اسلامی حق اعتراض قانونی امری پذیرفته شده است، افزود مسئولان برای رفع دغدغه های معیشتی مردم تلاش کنند و مردم نیز باید صف خود را از تعدادی اندک که با نیات خاص دست به رفتارهای ساختار شکنانه و تخریب می زنند، جدا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می زنند اگر از عوامل بیگانه هم نباشند، علاوه بر ظلم به خواسته های مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به‌حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری ملت عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان به خاک مالیده خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بی ‌بصیرتی افراد سبب می‌شود که دشمن بتواند برای مدتی از آنها استفاده کند و آنان نیز در میدان دشمن بازی کنند. البته مردم ایران در 9 دی اثبات کردند که اسلام آمریکایی تاب و توان مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) را ندارد. ملت انقلابی با بهره مندی از بصیرت، همه غبارها و فتنه ها را کنار زد و اقتدار و استحکام نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی، در پایان با محکومیت هجوم اغتشاشگران به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی این شهر و مضروب نمودن طلاب بیگناه، خاطرنشان کرد: حمله به حوزه علمیه که محل تربیت و پرورش مبلغان دین است و به آتش کشیدن قرآن ها و کتاب های طلاب، مایه تاسف بسیار است و شناسایی و مجازات هر چه سریعتر مسببین این اقدام وحشیانه را خواهانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha