پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار برنامه ریزی کامل مجلس دولت برای رفع مشلات مردم و برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر شد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تاسف از حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه شهرستان تاکستان و با تاکید بر لزوم برخورد جدی دستگاه قضایی و امنیتی با مسببین این حوادث اخیر، گفت: متاسفانه اغتشاشگران و برخی افراد فریب خورده این بار هم به حوزه علمیه شهری را مورد حمله و تخریب وحشیانه قرار دادند که محل پرورش و تربیت روحانیون و علمای بزرگواری بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: مطمئنا زمینه اعتراضات اقتصادی بود، ولی عده قابل توجهی از حاضران در این نا آرامی ها افرادی بودند که با  نظام مشکل داشتند و فکر می کنند که با اغتشاش می توانند کاری از پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از جایگاه های خط دهی به معترضان افرادی بودند که با تندروی های خود می خواستند دولت را تحت فشار قرار دهند، گروه دیگری هم از خارج از مرز های ایران مشغول مدیریت این اتفاقات بودند که سلطنت طلبان، و ملحدان علیه نظام را باید در این دسته بندی قرار داد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاش‌گران، افزود: مردم از دستگاه قضا، نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های امنیتی  مربوطه می‌خواهند هرچه با قاطعیت با آشوب گران برخورد کنند.

حجت الاسلام  حسینی در پایان با اشاره به سابقه انقلابی و ولایتمداری استان قزوین، بیان داشت:  این منطقه دارالمومنین، همیشه استانی انقلابی و ولایتمدار بوده،  وعده‌ای جیره‌خوار استکبار جهانی از خارج  استان به این شهر و دیگر شهرهای مختلف  آمدند تا آشوب و اغتشاش ایجاد کنند اما مردم شهیدپرور استان این اجازه را به آن‌ها ندادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha