جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

حوزه/ به دنبال هجوم عده ای اغتشاشگر به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی تاکستان و به آتش کشیدن قرآن و کتب دینی، اقشار مختلف مردم، با اجتماع در مقابل حوزه علمیه این شهرستان، این اقدام وحشیانه را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد سریع و قاطع با عوامل اغتشاشگر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، به دنبال هجوم عده ای اغتشاشگر به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، روحانیون، طلاب، اساتید و اقشار مختلف مردم این شهرستان، با اجتماع در مقابل مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان این اقدام وحشیانه را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد سریع و قاطع با عوامل اغتشاشگر  شدند.

تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در این اجتماع گفت: انقلاب اسلامی ایران ماهیت وجودی نظام سلطه را در جهان به خطر انداخته و به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند اقتدار و تاثیرگذاری جریان ارزشی را از بین ببرند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین افزود: متولی جامعه اسلامی در دوران غیبت، ولی‌فقیه عادل و آگاهی است که نسبت به تمام مسائل احاطه دارد. این ویژگی‌ها در امام راحل و مقام معظم رهبری هر دو جلوه‌گر است.

وی ادامه داد: اطاعت از ولی‌فقیه مانند اطاعت از امام زمان(عج) واجب است، چرا که هر دو در پی اجرای دستور خداوند در جامعه هستند و حساسیت مقام معظم رهبری نیز نسبت به مسئله فتنه از همین مسائل برخاسته است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: آن چیزی که ایران را در طول چهار دهه اخیر ایمن کرده و در مقابل هجمه‌ها و تهدیدات ایستادگی کرده است، حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بوده است.

وی اظهار کرد: شکست گروهک تروریستی داعش و اعلام پایان عمر این شجره خبیثه توسط سپاه اسلام یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان واقعی و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) بود که بسیاری از توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را در منطقه خنثی کرد.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به توطئه های فراوان دشمن برای نفوذ، گفت: دشمن با ساماندهی گروهک های ضد انقلاب تلاش دارد تا در بدنه نظام نفوذ کند و با ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم و مسئولان ،ضربات خود را به ایران اسلامی وارد کند.

وی افزود: دشمن امروزبا تبلیغات مسموم رسانه قصد ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه و دیگرارکان نظام و انقلاب را دارد که باید با هوشیاری این توطئه دشمن را نیزخنثی نماییم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: حمله عده ای اغتشاشگر به مراکز دینی نشان دهنده این است که دشمنان با دین اسلام مشکل دارند و آنها بدانند که ملت ایران هیچ گاه دست از ارزش های والای انقلاب اسلامی و احکام اسلامی برنداشته و نخواهد داشت.

برپایه این گزارش، شرکت کنندگان در این تجمع  با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد»، «ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای»، «مرگ بر منافق»، «منافق حیا کن شهر ما رو رهاکن»، و ... بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.

تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

  تجمع مردم    تاکستان علیه اقدام  آشوبگران در آتش زدن قرآن

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha