پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مولوی عبدللهی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت اسدیه بر تقویت وحدت و اتحاد شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: دشمنان ایران آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، مولوی عبدالهی، امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه سپاه پاسداران دستاوردهای بسیار زیادی را برای نظام به همراه داشته است گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن سپاه و بسیج خوش درخشیدند و مردم از آنها راضی هستند.

وی به اقدامات سپاه در موضوع محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش مورد نیاز اقشار مردم است و هیچ کس دوست ندارد مورد ناامنی قرار گیرد و به همین خاطر اسلام این مسئله امنیت را به طور ویژه به رخ مردم می کشد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه امنیت در رأس همه امور می باشد گفت: جامعه ای که از امنیت برخوردار نباشد، هیچ ندارد.

مولوی عبدالهی به اتفاقات اخیر در برخی از شهرها اشاره کرد و افزود: امکان دارد بعضی از مردم گرفتار باشند، مطالبه دارند، گرانی وجود دارد و در این موضوع هیچ بحثی نیست، ولی کسانی که بخواهند امنیت را از مردم بگیرند، مجرم محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه هر کسی که آمریکا و اسرائیل او تأیید کرد بدانید که با اسلام و انقلاب مشکل دارد، گفت: مطمئن باشید تمام حرکات و رفتارهایی که توسط سران استکبار جلوه داده می شود و به بهانه های مختلف تقویت می شود، بر خلاف اسلام ، انسانیت و جامعه است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه افزود: امروز کسانی از اتفاقات اخیر کشور خوشحال می شوند که به حکام میانمار مدال می دهند و آنان را تقویت می کنند که مسلمانان را زنده به گور کنند.

مولوی عبدالهی بر تقویت وحدت و اتحاد شیعه و سنی تاکید کرد و افزود: دشمنان ایران آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه در پایان بر حل مشکلات مردم توسط مسئولین تأکید کرد و گفت: اگر مسئولی نمی تواند مشکل ارباب رجوع را برطرف کند، لااقل روی خوش به ارباب رجوع نشان دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha