پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی

حوزه/رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در لحظه ای که حادثه پیش می‌آید، زندگی افراد در معرض نابودی قرار می‌گیرد، گفت: بیمه پشتوانه زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز در دیدار با مدیران شرکت‌های بیمه خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شرایط به گونه‌ای است که بیمه یک ضرورت است، گفت: اصل بیمه در جامعه امروزی یک ضرورت است و ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم نوعی خدمت مناسب است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در لحظه ای که حادثه پیش می‌آید، زندگی افراد در معرض نابودی قرار می‌گیرد، بیان داشت: در هر امری درست عمل کردن شرط است و در بیمه طرفین باید درست عمل کنند، چراکه بیمه پشتوانه زندگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: جامعه وقتی لذت می‌برد که صداقت وجود داشته باشد و اگر صداقت خدشه‌دار شود جامعه دچار مشکلات می‌شود و همواره صداقت باید در کنار اعتماد

وی، خراسان جنوبی را استانی محروم و دارای مشکلات زیاد دانست و افزود: 20 سال است که در این استان بارندگی نشده و مردم از نظر کشاورزی دچار مشکلاتی هستند و کسی در این سالها برای کمک به مردم نیامده است. این استان از نظر سرمایه‌گذاری هم ضعیف است و نیاز به سرمایه گذاری دارد تا اقتصاد استان شکوفا شود..

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha