پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خواستار رسیدگی سریع دولتمردان به مشکلات مردم شد و گفت: رفتارهای هنجارشکنانه امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد واین نوع روند درست نیست و همه امور باید بر اساس قانون‌مداری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با ابراز تاسف از هجوم آشوبگران به اماکن عمومی و مراکز دینی، گفت: می‌دانیم مشکلات‌ اقتصادی وجود دارد، اما راه حل این نیست که فضای متشنجی ایجاد شود و به خاطر این مسائل یکسری افراد فرصت طلب هم بخواهند از این فضا سوء استفاده و ساختارشکنی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره حمایت دشمنان از آشوبگران، ادامه داد: آقای ترامپ که تا دیروز به مردم ما ویزا نمی‌داد و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران وارد کرده بود امروز دلسوز این ملت شده است؟!، قطعا این دلسوزی نیست.

وی با اشاره به این که دشمن از اول انقلاب تاکنون در مسائل مختلف از این نظام زخم خورده و هر از گاهی این زخم سر باز می‌کند و قصد دارد کینه‌های خود را بیرون بریزد، تصریح کرد: در سال‌های اخیر بحث داعش مطرح شد که توسط نظام جمهوری اسلامی ایران طومار این گروهک تروریستی در هم پیچیده شد واین مسئله برای دشمنان نظام گران تمام شد.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه مردم می‌توانند با راهکارهای قانونی مسائل را مطرح کنند، بیان داشت: دولتمردان هم باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان گفت: مردم دغدغه‌های خاصی دارند که البته به حق است و امروزه وضعیت اقتصادی به گونه‌ای است که بسیاری از مردمی که به لحاظ مالی در فشار هستند، در تنگنا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha