جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، بیکاری را ام‌الفساد جامعه خواند و تصریح کرد: روحانیت مطالبه گر مسائل و مشکلات اقتصادی مردم از دولتمردان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جمع مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه اهواز، با اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: فضاهای اعتراضی این‌چنینی را در زمان اوایل انقلاب نیز دیده بودیم و در برخورد با این مسائل کم تجربه نیستیم، کما اینکه در آن زمان کار طلاب سخت‌تر بود، چراکه کثرت روحانیت در آن زمان نسبت به امروز، بسیار کمتر بود.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی روحانیت، روشنگری در طول ایام سال است، اظهار کرد: روحانیون نباید صرفاً به هنگام بروز مشکلات و فتنه‌ها روشنگری کنند، بلکه لازم است در طول ایام سال، رسالت مهم خویش در خصوص آگاه‌سازی مردم را انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه روحانیون داعیه‌دار و مطالبه کننده مسائل اقتصادی از دولت مردان هستند، تصریح کرد: طلاب و روحانیون از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، در دفاع مقدس و تمام بزنگاه‌های مهم در تاریخ جمهوری اسلامی، حضور داشته و در صف اول بوده‌اند؛ به همین دلیل باید در خصوص مطالبه معیشت مردم نیز پیش‌قدم بوده و مسائل اقتصادی و معیشتی را پیگیری نمایند.

آیت الله موسوی جزایری، بیکاری را ام‌الفساد جامعه خواند و افزود: به‌یقین مسئله بیکاری‌ کلید بسیاری از مشکلات اجتماعی بوده و این مهم از مطالبات به حق مردم است که مسئولین باید فکری جدی در این باره کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی اعتراض‌آمیز فردا، اظهارداشت: باید در برنامه‌هایی همچون راهپیمایی فردا شرکت کنیم تا به طور صحیح نشان دهیم مردم از وضعیت اقتصادی و اجتماعی راضی نیستند، ولی با قوت پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha