سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک اغتشاشات خیابانی جز این که باعث شادمانی و سوء استفاده دشمن و بیگانگان شود ، ثمره و نتیجه دیگری در بر ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: البته عموم مردم ما اگر هم اعتراض به حقی به مسایل اقتصادی دارند صفوف خود را از اغتشاشگران و گروه های ضدانقلاب جدا کرده و می کنند ، کما این که در روزهای اخیر نیز شاهد راهپیمایی های خودجوش مردمی در محکومیت اغتشاشات و تحرکات اخیر در سراسر کشور بوده ایم.

وی افزود: آن چه واضح است این که بیگانگان و دشمنان این ملت و نظام اسلامی ، پشت پرده اصلی این اغتشاشات هستند و آن ها می خواهند با سوءاستفاده از وضعیت کنونی اهداف خود را مقرر سازند.

رئیس دانشگاه قم همچنین با بیان این که مشکلات اقتصادی به خصوص بیکاری و گرانی زمینه ساز نارضایتی مردم شده است، گفت: مسئولان و به خصوص دولتمردان باید برای حل مشکلات جدی مردم به ویژه در زمینه معیشتی و اقتصادی فکری کنند و طبعاً اکتفا کردن به شعار در این باره چاره کار نیست و باعث نمی شود که نارضایتی مردم فروکش کند.

وی افزود: در واقع اعتراضات اولیه مردم که ریشه اقتصادی هم داشت ، هشداری بود به مسئولان که نسبت به مطالبات به حق مردم تلاش کنند و با اجرای اقتصاد مقاومتی نگذارند که قشر ضعیف جامعه بیش از این فشار اقتصادی را تحمل کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha