جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ساختمان جدید حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ساختمان جدید حوزه علمیه استان کردستان اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی ما در این مدت ایجاد مکان مناسب و استاندارد برای حوزه علمیه استان کردستان بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: برای همین منظور از محل اعتبارات خود حوزه علمیه کردستان در سال 94 و 95 زمینی را به مبلغ 125 میلیون تومان خریداری و اقدام به ساخت آن کردیم و در حال حاضر بخش اداری حوزه علمیه استان در این محل مستقر است.

وی افزود: با وجود گستردگی فعالیت های حوزه و نیز برای تامین محل زندگی طلاب و اساتید، از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این استان و نیز با همکاری و تعامل خوب  نماینده محترم ولی فقیه در کردستان، ساختمانی در هفت طبقه و هر طبقه به مساحت 400 متر در دست ساخت داریم و ان شاء الله اوایل سال آینده این ساختمان به بهره برداری می رسد و مشکل بخش اداری و اسکان اساتید و طلاب حوزوی رفع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان خاطرنشان کرد: در ساختمان جدید بخش های بسیاری در نظر گرفته ایم که از جمله آنها می توان به سالن ورزشی، اتاق پژوهش، استادسرا، بخش اداری و... اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهره برداری از این مکان باعث بالا رفتن کیفیت درسی طلاب خواهد شد، گفت: امیدواریم که هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد و شاهد رشد کمی و کیفی طلاب در این استان باشیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان در پایان گفت: در دیگر شهرستانهای استان کردستان در حال توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه هستیم که این طرح ها نیز در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha