جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روح الله نجفی

حوزه/ حجت الاسلام نجفی گفت: روحانیت همواره در کنار مردم بوده و ضمن روشنگری در جامعه مطالبه گرانه از مسؤولان و دولتمردان بخواهند که وضع اقتصاد داخلی باید بهتر شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت:  همه افرادی که در اعتراض ها شرکت کرده معاند و ضد انقلاب نبوده اند.

وی تصریح کرد: عده ای از کسانی که در اجتماع مردمی حاضر شدند از معترضان به وضع معیشتی و عملکرد دولت بوده و عده ای ضد انقلاب و سلطنت طلب نیز به این افراد اضافه شدند و این فجایع را به بار آوردند.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن افزود: معترضان به وضع معیشتی باید خط خود را از گروه های ضد انقلاب و سلطنت طلب که به فکر براندازی نظام هستند جداکنند.

وی دبا اشاره به این که متاسفانه عده ای از مسؤولان با بی توجهی به وضع معیشتی مردم و عدم پاسخگویی به نیاز مردم سبب شدند تا این اعتراضات شکل بگیرد، گفت: مسؤولان و دولتمردان باید در برنامه ای کوتاه مدت و زود بازده وضع اقتصادی کشور را تغییر دهند و پاسخ گوی مردم کشور باشند.

حجت الاسلام نجفی در ادامه با اشاره به فواید اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تاکید بر این مساله به مسؤولان و دولت مردان تلنگر زد که باید به فکر اقتصاد داخلی و وضع معیشتی مردم باشند.

وی در پایان گفت: روحانیت همواره در کنار مردم بوده و ضمن روشنگری در جامعه مطالبه گرانه از مسؤولان و دولتمردان بخواهند که وضع اقتصاد داخلی باید بهتر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha