جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان ووستر  در انگلیس برای کمک به بی خانمان ها دست به کار شدند

حوزه/ جامعه اسلامی ووستر واقع در میدلند غربی در انگلستان برای حمایت از بی خانمان ها دست به کار شده و در جشن سال نوی میلادی اقدام به اطعام فقرا و نیازمندان کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از worcesternews، جامعه اسلامی ووستر واقع  در میدلند غربی در انگلستان برای حمایت از بی خانمان ها دست به کار شده و در جشن سال نوی میلادی اقدام به اطعام فقرا و نیازمندان کرد.

این مسلمانان موفق شدند در روز سال نوی میلادی با آماده سازی خوراک حلال مرغ و بره، بیش از 60 بی خانمان را غذا دهند. مسجد ووستر همچنین نزدیک به 200 بشقاب غذا همراه با دسر به مردم محلی و همسایگانش اهداء کرده و موفق شدند در این راستا 250 یورو نیز کمک مالی جمع آوری کند و در ماه دسابمر نیز 600 یورو به بیمارستان اطفال اهدا کردند.

به گفته برگزار کنندگان این رویداد، اعضای جامعه اسلامی این شهر انگلیسی قصد دارند برنامه فعالیت های خیریه خودشان را افزایش دهند و تصمیم گرفته اند سال جدید میلادی را به گونه ای آغاز کنند که در آن بی خانمان ها با شکم گرسنه به خواب نروند.

محمد اقبال دبیرکل مسجد در این باره گفت: این دومین سالی است که ما دست به چنین کاری می زنیم. ما ابتدا قصد داشتیم برای شام کریسمس در 25 دسامبر این مراسم را بگیریم اما هتل جای خالی نداشتم و مجبور شدیم مراسم را به سال نوی میلادی انتقال دهیم. خوشبختانه غذا مورد پسند همه قرار گرفته است.

اقبال افزود: به نظرم این شیوه خوبی برای ایجاد روابط میان ادیانی با همشهریان است و ما می خواهیم یک ارتباط منسجم در سرتاسر شهر ایجاد کنیم.

گفتنی است اعضای این انجمن اسلامی در دیگر فعالیت های خیریه مشارکت داشته اند و قصد دارند سال 2018 عملیات های خیریه بیشتری را در دست بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha