پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: عده ای در لوای اعتراضات مدنی اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی و دولتی می کنند، آیا این افراد مردم عادی هستند؟، طبیعتا اینها اجیر شده دول غربی و دشمنان انسجام این ملت اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، صبح امروز در جمع طلاب اهل سنت سنندج با اشار به اینکه حساب اعتشاش گران از مردم جدا است، اظهار داشت: انتقاد کردن در دین محمدی (ص) از واجبات است، البته نباید انتقاد را با تهمت و افترا اشتباه بگیریم.

این عالم اهل سنت بیان داشت: همگان اذعان داریم که تحریمهای ظالمانه باعث برخی مشکلات اقتصادی شده است، ولی نباید اجازه دهیم که این مسئله بهانه ای برای عده ای فرصت طلب شود تا از احساسات مردم انقلابی ایران سوء استفاده کنند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین نعمت در کشور است، گفت: عده ای در لوای اعتراضات مدنی، اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی و دولتی می کنند، به نظر شما این افراد مردم عادی هستند؟ طبیعتا اینها اجیر شده دول غربی و دشمنان انسجام این ملت اند.

ماموستا خدایی ادامه داد: اگر مردم به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود اعتراض دارند، باید این موضوع را در چارچوب های قانونی مطرح کنند نه اینکه خواسته های خود را با اعتصاب در خیابانها و... مطرح نمایند و زمینه نفود عناصر فریب خورده را فراهم نمایند.

وی اظهار کرد: این روزها برای سوءاستفاده کنندگان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به نوعی غنیمت شمرده شده و می بینیم عده ای که از سوی سرویس اطلاعاتی دشمنان تامین و حمایت می شوند با حضور در بین مردم و سردادن شعارهای هنجارشکن به دنبال مطالع پلید خود هستند.

امام جمعه اهل سنت سنندج گفت: مردم کردستان همانند گذشته بیدارند و به خوبی دوست و دشمن خود را تشخیص می دهند و می دانند که چه کسانی دلسوز ملت هستند و چه کسانی دشمنان این نظام.

ماموستا خدایی در پایان تصریح کرد: ملت ایران فهیم تر از آن هستند که در مسیر نیات پلید دشمنان و منافقان قرار بگیردند. این ملت در 4 دهه از پیروزی انقلاب نشان داده اند که همواره به دنبال تعالی نظام اسلامی در منطقه و جهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha