شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: امروز علم روان شناسی به این باور رسیده که توکل به خداوند متعال ابزاری مهم برای یک زندگی سالم و به دور از دغدغه و بهترین نسخه درمان اضطراب و استرس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،  حجت الاسلام صفی زاده، صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران استان کردستان اظهار داشت: اصلی ترین و مهمترین موضوع برای هر انسانی توکل و اعتماد به خداوند متعال است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: اگر به خداوند متعال توکل داشته باشیم هم در زندگی از برنامه اصولی برخوردار می شویم و هم در جامعه اسلامی می توانیم نقش مثبتی داشته باشیم.

حجت الاسلام صفی زاده عنوان کرد: انسانی که به خداوند متعال توکل کند، بی شک در همه امور و شئونات زندگی خود موفق خواهد شد و مشکلات روزمره برای وی بی اهمیت خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان ادامه داد: ابلیس همیشه به دنبال انسان های خداجوست و می خواهد که وی را از صراط مستقیم منحرف کند، لذا توکل به قدرت خداوند متعال و اعتقاد قلبی به ذات الهی راه های نفوذ شیطان را می بندد.

وی تاکید کرد: در سراسر تاریخ اسلام به عینه دیده می شود کسانی که به خداوند متعال توکل کرده اند همیشه موفق بوده اند و نمونه بارز آن حضرت امام حسین (ع) می باشد که پس از هزاران سال هنوز نام و نشان این بزرگوار در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام صفی زاده با تاکید بر اینکه انسان های ضعیف النفس و بدون توکل در زندگی خود هرگز سربلند نخواهند شد، اظهار کرد: همه دیده ایم انسانهایی که به خداوند متعال توکل نکرده اند در زندگی خود به بیراهه رفته اند و زندگی ای ناموفق و توام با شکست را تجربه کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پایان گفت: امروز علم روان شناسی  به این باور رسیده که توکل به خداوند متعال ابزاری مهم برای یک زندگی سالم و به دور از دغدغه و بهترین  نسخه درمان اضطراب و استرس است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha