شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دینداری بدون بصیرت پذیرفته نیست، گفت: عده ای در کشور به دنبال ارتباط با استکبار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در جمع مردم مهردشت شهرستان ابرکوه با اشاره به تأکید آموزه های دینی به بحث فتنه و بصیرت، گفت: با بررسی  آیات قرآن در می یابیم که بالغ بر ۷۰ بار به فتنه اشاره شده است.

وی با بیان اینکه دینداری بدون بصیرت پذیرفته نیست، گفت: جایگاه بصیرت در حدی است که خداوند متعال خود را با عنوان بصیر معرفی می‌کند. در طول تاریخ انسان های بسیاری بوده اند که در مواقع حساس بدون بصیرت عمل کرده اند که تحمیل شدن سه جنگ بر حضرت علی (ع) گواهی بر آن است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه حضرت علی (ع) برای انسان بصیر ویژگی هایی را بیان کرده اند، ادامه داد: تفکر، تمسک به ولایت، عبرت گرفتن از تاریخ و ... از ویژگی های انسان بصیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تغییر باورها و جابجایی ارزش ها به دو راهبرد اساسی فتنه گران در طول تاریخ یاد کرد و گفت: قرآن کریم می فرماید: یهود همیشه دشمن شماست اما برخی به دنبال آن هستند تا این مطلب را در جامعه کمرنگ کنند.

این مسئول فرهنگی افزود: مبارزه با استکبار به‌عنوان یکی از ارزشهای انقلاب اسلامی مطرح بوده است در حالیکه اکنون عده ای در کشور به دنبال ایجاد ارتباط با استکبار هستند.

وی با اشاره به شباهت های حق و فتنه، گفت: ممکن است عده ای در آغاز فتنه گمراه شوند، اما به محض اطلاع از آن طومار فتنه را در هم خواهند پیچید که حماسه ۹ دی گواهی بر این استدلال است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی، توجه  به مطالبات به حق مردم را ضروری خواند و گفت: نباید عموم را برای اعتراض به وضع معیشت سرزنش کرد، بلکه باید مسئولان ملامت شوند، اما مردم نیز باید متوجه باشند که در این فضا دشمن سوء استفاده نکند و نگذارند که با شعارهای ساختار شکنانه به ارکان نظام توهین شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha