چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهپیمایی مردم اهواز علیه آشوب گران خیابانی

حوزه/ تقریبا ساعت ۹:۵۰ صبح بود که زنگ پیامک موبایل ها به صدا درآمد: «با موافقت شورای تأمین استان، راهپیمایی بزرگ مردم قم برگزار خواهد شد» و این بار همه مردم اعم از آنهایی که خبر لغو را شنیده بوده یا نشنیده بودند، پا به خیابان ها گذاشته؛ خود را به مصلای قدس رسانند و ...

خبرگزاری حوزه؛ سه شنبه، دوازدهم دی ماه بود که اعلام شد مردم انقلابی قم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب های اخیر، روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح از میدان مصلی، راهپیمایی خواهند کرد؛ اما تقریبا غروب همین روز برخی رسانه ها خبر از لغو این راهپیمایی از سوی شورای تأمین استان قم دادند؛ صبح امروز هم زمزمه لغو این راهپیمایی فراگیر شده بود؛ اما مردم انقلابی قم بدون اعتنا به اخبار و زمزمه ها، از اوائل صبح با حضور پرشور در میدان مصلی، این پیام را به تمام مردم استان مخابره کردند که ما همین امروز راهپیمایی خود را در اعتراض به اغتشاشات و آشوب های اخیر و همچنین اهانت به مقدسات دینی در کشور انجام داده و مشت محکمی بر دهان فتنه گران، خرابکاران و ضد انقلاب ها خواهیم زد.

تقریبا ساعت 9:50 صبح بود که زنگ پیامک موبایل ها به صدا درآمد: «با موافقت شورای تأمین استان، راهپیمایی بزرگ مردم قم برگزار خواهد شد» و این بار همه مردم اعم از آنهایی که خبر لغو را شنیده یا نشنیده بودند، پا به خیابان ها گذاشته؛ خود را به  میدان مصلی رسانند و مشت های گره کرده خود را علیه استکبار، فتنه گر، آشوب گر و ضد انقلاب رها کردند.

انصافا امروز شاهد حماسه 9 دی دیگری در شهر مقدس قم، خاستگاه انقلاب بودیم. «پیر و جوان»، «طلبه و دانشجو»، «روحانی و بسیجی»، «کاسب و کارمند»، «زن و مرد» و ... به خیابان ها آمده تا بار دیگر پیمانی مستحکم تر با ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(مدظله العالی) بسته و البته از ویژه خواری، مفسدان اقتصادی، نجومی بگیران و ... گله مند باشند؛ البته خبری هم از کیک و ساندیس نبود تا تصویری از سوی «#اراجیف_نیوزها» در کانال های ضد انقلاب منتشر شود.

امیدواریم گروه های اندک فتنه گر و آشوب گر، شاهد خروش انقلابی مردم قم بوده و تا صبر نظام بیش از این لبریز نشده، به لانه های خود برگردند.

همچنین امیدواریم مسئولان کشور هم صدای بلند مردم ایران را شنیده و فکری به حال مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha