جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان از آغاز دروس طلاب پس از اقدام وحشیانه اغتشاشگران خبرداد.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم ولایتمدار شهرستان تاکستان، روحانیون، اساتید و طلاب در مراسم راهپیمایی باشکوه علیه اغتشاگران، گفت: مردم با بصیرت  با حضور خود در این راهپیمایی یک بار دیگر نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده و در برابر دشمنان و ایادی فریب خورده هیچ گونه ترس و واهمه نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: حمله به حوزه علمیه و تخریب حجره های طلاب،اهانت به قرآن و همچنین مصدوم نمودن طلاب توسط عده ای آشوبگر نشان دهنده این است که دشمنان نسبت به روحانیت کینه ای دیرینه دارند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان همچنین از آغاز درس و بحث طلاب خبر داد واظهار کرد: با همه تخریب هایی که در کلاس های درس طلاب از سوی آشوبگران صورت گرفت، ولی روحیه طلاب بسیار بالا بوده و امروز طلاب مشغول دروس خود شدند.

وی به برپایی نمایشگاهی از آثار تخریب و حمله به حوزه علمیه این شهر خبرداد و خاطرنشان کرد:در مسئله بازسازی همه مسئولین با محوریت امام جمعه، در حال پیگیری هستند و قرار است نمایشگاهی دائمی در قسمتی از مدرسه برای بازدید عموم برپا شود تا همگان نسبت به کینه توزی دشمنان علیه روحانیت اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha