جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/ رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به مطالبات به‌حق اقتصادی مردم ایران، گفت: مسئولان امر موظف هستند براساس سوگند خود در پیشگاه ذات اقدس الهی، قرآن و مردم مسلمان و متدین ایران، نسبت به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه ملتزم و متعهد باشند. التزام عملی هم به اقدام کارگشا برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای، پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی قم، با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره آل‌عمران «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَينَ قُلوبِكُم»، اظهار کرد: این آیه شریفه دستور به متمسک شدن به قرآن و اهل‌بیت(ع) و متحد شدن بر محور حبل الهی می دهد و تأکید می‌کند از اختلاف بپرهیزید، زیرا اگر اختلاف کنید آتش اختلاف شما را می سوزاند.

وی تصریح کرد: وحدت واژه مقدسی است که اگر کفار هم متحد شوند پیروز می شوند و اختلاف واژه نامقدسی است که اگر مؤمنین هم دست به اختلاف بزنند، با شکست مواجه می شوند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با بیان اینکه اغتشاشگران قطعاً هدفی جز شکست نظام و ولایت ندارند، افزود: کسانی که امروز دست به اغتشاش زده و اختلاف داخلی را رقم می زنند، با اینکه دشمن ما هستند ولی از حقایق دینی ما باخبرند؛ خوب می دانند اگر اختلاف بیندازند می توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و علیه نظام اسلامی، ارزش های دینی و ولایت اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای با اشاره به جمله معروف انگلیسی‌ها مبنی بر اینکه «تفرقه بینداز و حکومت کن»، گفت: حقیقت مسلم غیرقابل انکار، حفظ وحدت است که اگر غفلت شود، خدای ناکرده بازنده میدان هستیم.

وی با اشاره به مطالبات به حق اقتصادی مردم ایران، افزود: مطالبات مردم به حق است و  اگر به آن رسیدگی نشود، تضمینی بر وحدت نمی ماند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف افزود: مسئولان امر موظف هستند براساس سوگند خود در پیشگاه ذات اقدس الهی، قرآن و مردم مسلمان و متدین ایران، نسبت به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه ملتزم و متعهد باشند. التزام عملی به اقدام کارگشا برای مردم است نه التزام زبانی؛ به لقلقه زبان که انسان متدین نیست، مسئولان باید اقدام کنند و راهکار وجود دارد، گاهی احساس می شود بعضی نمی خواهند راهکارهای تجربه شده ارزشمند نظام اسلامی را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای با بیان اینکه امیدواریم در درجه نخست، مسئولان به وظیفه خود عمل کنند چراکه مردم، خود وظیفه شناس هستند، تصریح کرد: ما براساس تدینی که در مسئولان سراغ داریم، امیدواریم براساس دین و اعتقادات خود عمل کنند و به فکر مردم باشند و طرح های موفق اقتصادی ایجاد کرده و مشکلات مردم را رفع کنند که بهانه دست بیگانگان و نامحرمان انقلاب نیفتد، زیرا مشاهده کردیم که برخی عناصر ضدانقلاب داخلی از مطالبات اقتصادی مردم سوءاستفاده کردند و حتی جان مردم را به خطر انداختند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha