جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرچم ایران

حوزه/ امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه هیچ مسلمان و ایرانی حاضر به اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی مردم نیست، گفت: مردم بابصیرت و ولایی ایران اسلامی هرگز به معاندان نظام اجازه نخواهند داد با ایجاد ناآرامی و آشوب خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در اجتماع مردم پلدختر در پی محکومیت اغتشاشگران، گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی از همان روز اول صف خود را از معاندان نظام جدا کردند و با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی را خنثی نمودند .

 وی با اشاره به اینکه هیچ مسلمان و ایرانی حاضر به اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی مردم نیست، افزود: مردم بابصیرت و ولایی ایران اسلامی هرگز به معاندان نظام اجازه نخواهند داد با ایجاد ناآرامی و آشوب خدشه ای به نظام و انقلاب وارد شود .

 امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مطالبات مردم به حق و منطقی است خاطر نشان کرد: نباید منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بود و باید دولتمردان و مسئولان نظام مشکلات گرانی، بیکاری و رکود اقتصادی در کشور را حل کنند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در برخی نقاط کشور به حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس صورت گرفت، گفت: استکبار و هم پیمانانش به دنبال فرصتی برای براندازی نظام هستند که به لطف خدا و هوشیاری مردم این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد و مردم با اقتدار و بصیرت از کیان نظام دفاع خواهند کرد .

وی در پایان با قدردانی از خانواده ها برای راهنمایی و بصیرت افزایی جوانان خود برای عدم حضور در این آشوب ها و همچنین تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی امروز به ایادی استکبار نشان دادند که همیشه در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب آماده اند و تا پای جان مطیع امر ولایت و رهبری هستند .  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha