جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد منتظرالحجت-مدیرکل صدا وسیمای سمنان

حوزه/ منتظرالحجت با اشاره به این که معرفی دستاوردهای انقلاب منحصر به دهه فجر انقلاب اسلامی نیست و در طول سال ادامه دارد، گفت: و تبیین و ترویج گفتمان انقلابی گری از مهم‌ترین سیاست‌های محتوایی و رویکردها در برنامه‌های رسانه ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد منتظرالحجت، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با هدف بررسی برنامه‌های بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و با حضور اعضای شورا، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه دراستان برگزار شد، با بیان اینکه معرفی دستاوردهای انقلاب منحصر به دهه فجر انقلاب اسلامی نیست و در طول سال ادامه دارد، اظهار داشت: این برنامه‌ها از آذر  96 تا بهمن  97 ادامه دارد و دبیرخانه برگزاری این برنامه‌ها در صداوسیما مستقر و فعال است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با اشاره به محورهای چهارگانه برنامه‌های نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم‌افزایی ملی، مقابله با جنگ نرم دشمنان، ایجاد شورونشاط ملی، تبیین زمینه‌های شکل‌گیری، آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بازنمایی حضور و اتحاد ملت ایران از جمله اهداف برنامه‌های صداوسیما در بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بازخوانی شعارهای راهبردی و بنیادین انقلاب اسلامی شامل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، تبیین نقش امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی ایران در احیای هویت دینی و بیداری سایر ملت‌ها از دیگر اهداف برنامه‌های صداوسیما در بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان خاطرنشان کرد: تبیین تاریخ انقلاب اسلامی، تبیین وضعیت کنونی انقلاب اسلامی، تبیین آینده انقلاب اسلامی و تبیین و ترویج گفتمان انقلابی گری از مهم‌ترین سیاست‌های محتوایی و رویکردها در این برنامه‌ها است که مبتنی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین‌شده است.

وی بیان کرد: یکم آذر 96 تا دوازدهم آذر 97، دوازدهم آذر 97 تا دوازدهم بهمن 97 و دوازدهم بهمن تا بیست و دوم بهمن 97 سه دوره اصلی تبیین و تشریح اهداف و برنامه‌های نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha