پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدسجاد موسوی-امام جمعه الشتر

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری ملت انقلابی ایران، گفت: حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان های امام و شهدا مشت محکمی بر دهان معاندان نظام و دشمنان بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امروز در راهپیمایی مردم الشتر استان لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از ابتدای انقلاب با بکارگیری انواع ترفندها و توطئه ها در پی خدشه وارد کردن به کیان نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: ایادی استکبار بویی از انسانیت نبرده و جنایات شرم آور آنها در یمن، سوریه، عراق و ...نشان دهنده این است که حقوق بشر در نزد ایادی استکبار معنایی ندارد و هرگز به این موضوع انسانی اخلاقی توجهی ندارند .

وی با بیان اینکه ایادی استکبار باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع حقوق بشر و ملت های مظلوم و ستمدیده جهان است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حامی انسانیت و حقوق انسانی است و همواره در دفاع از مظلومان جهان تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه اغتشاشات و وجود ناآرامی های اخیر از سوی معاندان نظام و به حمایت از دشمنان انقلاب صورت گرفت، خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی بابصیرت و هوشیاری راه خود را از معاندان نظام و دشمنان جدا کرده و با اتحاد و وحدت توطئه های از پیش برنامه ریزی شده دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند .

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم ولایت مدار و بابصیرت ایران اسلامی همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب آماده و گوش به فرمان اوامر رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند تا زمانی که اتحاد و وحدت در بین مردم ایران اسلامی وجود دارد، ایادی استکبار و معاندان نظام هیچ غلطی نخواهند کرد و برای همیشه توطئه های آنها نقش بر آب خواهد شد .

وی در پایان با بیان اینکه امروز نیز حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان های امام و شهدا مشت محکمی بر دهان معاندان نظام و دشمنان بود، افزود: حضور بابصیرت مردم در راهپیمایی امروز اوج اقتدار و نصرت الهی است و به دشمنان فهماند ملت ایران استوار و مقاوم در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب آماده و هوشیار  است و به معاندان اجازه سوء استفاده از احساسات مردم را نخواهد داد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha