جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تخریب حوزه علمیه شهرستان تاکستان توسط اغتشاشگران

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، جنایات آشوبگران و فتنه انگیزی ها را شدیداً محکوم کرده و از مراجع قانونی خواستار اشد مجازات برای عوامل و عناصر این اغتشاش گری ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،  در پی بروز اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در سطح کشور، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، طی بیانیه ای این فتنه را محکوم و بر همبستگی و بصیرت بیش از پیش مردم تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: شنیدن صدای مردم و رسیدگی به خواسته های به حق و قانونی آن ها، از جمله وظایف مبرهن دولت، مجلس و دیگر نهادهای تصمیم گیرنده است و مردم نیز آزاد هستند تا با استفاده صحیح از رسانه های ارتباط جمعی و تجمعات قانونی و با حفظ نظم و آرامش، مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.

اما آنچه مهم است و در این چند روز اخیر مورد سوءاستفاده دشمنان و موجب نگرانی و آزردگی خاطر مردم کشور شده است، اغتشاش و آشوب گری عده ای از اراذل اوباش و عناصر گروهک های تروریستی و همچنین فتنه گری منافقین بود که به بهانه اعتراض به گرانی و نابسامانی وضعیت اقتصادی، دست به جنایت زده و با بر هم زدن امنیت و نظم جامعه، به جان و مال مردم تعارض و به ارزش ها و مقدساتمان جسارت کردند.

الحمدلله مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی، با هوشیاری بیش از پیش، خط خود را از این فتنه گران جدا کرده و با پشتیبانی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر موجب رسوایی و ناامیدی  شیاطین غربی و عربی ذوق زده از این آشوب ها می شوند و آرزوی براندازی این نظام مقدس و استوار را به دل آنان خواهند گذاشت.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، این جنایات و فتنه انگیزی ها را شدیدا محکوم می کند و از مراجع قانونی خواستار اشد مجازات برای عوامل و عناصر این اغتشاش گری ها است.

به حول قوه الهی با همبستگی و همدلی ملت و دولت با لبیک به امر رهبر و تحت عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) بر تمامی مشکلات اقتصادی کشور فائق خواهیم آمد و به احدی اجازه دخالت در امور کشور عزیزمان را نخواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha