جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور گفت: وحدت مردم، همدلی اقوام و حضور یکپارچه آنان در این صحنه، نشان دهنده اوج ایمان، علاقه و محبت آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام و خون شهدای عزیز بود و صمیمانه از این حضور با شکوه و ارزشمند مردم بزرگ، شهید پرور و قهرمان اهواز، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پیامی، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم، علی‌الخصوص طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز، بر رفع مشکلات اقتصادی-معیشتی مردم تأکید کرد.

وی در ابتدای پیام خود آورده است: حضور هزاران نفری مردم اهواز در راهپیمایی و تجمع با عظمت «شکوه وحدت»، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، ایادی و سربازان در صحنه‌اش که فکر می‌کردند با حضور آشوب گرانه خود، صفوف متحد مردم ایران را گسسته می‌کنند، بود.

وحدت مردم، همدلی اقوام و حضور یکپارچه آنان در این صحنه، نشان دهنده اوج ایمان، علاقه و محبت آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام و خون شهدای عزیز بوده و صمیمانه از این حضور با شکوه و ارزشمند مردم بزرگ، شهید پرور و قهرمان اهواز،  تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در بخش دیگری از این پیام آورده است: از مسئولان نظام انتظار داریم، وحدت، یکپارچگی، همدلی، حضور و عشق و علاقه مردم به نظام را پاس داشته و با ارائه خدماتی شایسته، تقدیر و تشکر میدانی را نثار مردم بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی کنند.

امروز دل مردم ایران، مملو از آکندگی و نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور بوده و کراراً تمنای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‌کنند که امید داریم إن‌شاءالله همه مسئولان نظام، اعم از دولت، قوه قضاییه، مجلس و همه دستگاه‌های اجرایی کشور، وظیفه خودشان را بهتر از گذشته تشخیص داده و با خدمات وسیع خودشان، تشکر و قدردانی از این مردم به منصه ظهور رسانند.

 

پایان خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha