جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر این که مردم مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند، خواستار برخورد شدید و عبرت آموز دستگاه قضایی با عوامل اغتشاشات اخیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در کشور، اظهار داشت: باید مسئولان میان معترضان نسبت به گرانی و وضعیت اقتصادی و آشوب گران فرق بگذارند.

وی ادامه داد: کسانی که نسبت به سیاست گذاری های اقتصادی دولت معترض هستند، باید از روال قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند و نگذارند فرصت طلبان خط گرفته از دشمن، از آب گل آلود ماهی بگیرند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: باید دستگاه های مربوطه با شدت با اغتشاش گران برخورد و محل رخداد حادثه را محل عبرت آنان قرار دهند.ملت از نیروهای امنیتی و قضایی می خواهد که برای مجرمان اشد مجازات را در نظر بگیرد و ملت ایران هرگز کسانی که پرچم ایران را به آتش کشیده اند نخواهند بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار کرد: این بار نیز برخی خواص نسبت به مردم کم آوردند و باید دانست که بصیرت چلچراغ انقلاب است که هیچگاه کم فروغ نخواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دستگاه قضا با جدیت با اغتشاشگران برخورد کند، چرا که تساهل و تسامح از هر کس که باشد نابخشودنی است و هرگز نباید عوامل نفوذی را در نزدیکی خود نادیده بگیریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha