جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای روحانیت استان قم در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ اگر در گذشته از مدرسه فیضیه کاروان روحانی برای حفظ انقلاب به میدان رزم می رفتند، امشب هم مدرسه فیضیه محل گرامیداشت همان شهدا برای ایجاد قدرت و نیرو برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر امشب در ادامه سلسله برنامه های کنگره یکهزار شهید و ایثارگر روحانی استان قم که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت در همه صحنه پیشقدم بوده و این پیشگامی برای پیروزی انقلاب اسلامی از سال 42 آغاز شدگفت:این پیشگام بودن با ترویج دین و اقامه نماز در مساجد شروع شد و شاهد برکات زیادی مانند پیروزی انقلاب بودیم.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) افزود: حوزویان بعد از انقلاب نیز در 8 سال دفاع مقدس هم پیشقدم بودند و دلیل این مسئله تقدیم بیش از  4هزار شهید به نظام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر روحانیت ولایت پذیری و ولایت مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، چون معصوم(ع) سفارش به دفاع از دین و ولایت کرده و اگر پیش قدم نباشد می داند که انقلاب لگد مال دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فرگفت: امروز اگر شاهد فتنه در کشور بودیم به خاطر این است که بعضی افراد، پست های کلیدی را در اختیار فتنه گران  قرار داده اند و اگر این کار صورت نمی گرفت، نباید امروز شاهد فتنه دیگری می بودیم.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) افزود: امروز اگر شاهد زمینه های نارضایتی، فشارگرانی و اقتصادی هستیم به دلیل جایگاه دادن به فتنه گران در مسئولیت های کلید و مسائلی چون سند 2030 و قرار دادهای اقتصادی در کشور است،‌  اگر امروز پرچم ایران را آتش می زنند، دلیل آن همان فتنه گری است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فرد گفت: اگر امروز یاد شهدا را گرامی می داریم، چون شهدا بوده اند که جوش و خروش در مقابل استکبار را به ما آموختند و این کنگره برگزار می شود تا از آثار و برکات شهدا برای مقابله با جبهه استکبار بهره ببریم.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) افزود: امروز شاهد برگزاری کنگره شهدا روحانی هستیم و این کنگره با سخنان رهبرانقلاب آغاز شد و تا ده شب در مکانهای مختلف در شهر قم برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اگر در گذشته از مدرسه فیضیه کاروان روحانی برای حفظ انقلاب به میدان رزم می رفتند، امشب هم مدرسه فیضیه محل گرامیداشت همان شهدا برای ایجاد قدرت و نیرو برای مقابله با دشمنان است.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha