شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024


آیت‌الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، از سوی دشمنانی که برای ضربه زدن به امنیت و استقرار ایران لحظه شماری می کنند، مورد هدف قرار گرفته است و این توطئه ها با حکمت رهبری و ملت آن خنثی می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، از سوی دشمنانی که برای ضربه زدن به امنیت و استقرار ایران لحظه شماری می کنند، مورد هدف قرار گرفته است و این توطئه ها با حکمت رهبری و ملت آن خنثی می شود.

وی افزود: عناصر مرتبط با عوامل بیگانه که خیر و استقرار ایران و ملت آن را نمی خواهد، از طریق تظاهرات مردمی رسوخ و اقدام به اغتشاش و فتنه انگیزی کرده و از آزادی بیان که ایران برای ملت خود فراهم کرده، سوء استفاده کردند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: ما اطمینان داریم که ایران بر تمامی تلاش هایی که برای ضربه زدن به استقرارش می شود، پیروز خواهد شد، همانطور که در جنگ علیه تروریسم تکفیری پیروز شد و توطئه های استعمارگران و پروژه های آنان را خنثی کرد.

رئیس مجلس اعلای شیعیان دعوت به آشوب و اغتشاش از سوی برخی مقامات بین المللی و منطقه ای را محکوم کرد و گفت: هدف آنان تخریب ایران و انتقام گیری از موضع گیری آن در مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری، حمایت از ملت فلسطین و تمامی جنبش های مقاومت در برابر پروژه استعمارگری و صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: ایران در رأس محور مقاومت و حامی ملت ها و کشور هایی که با تروریسم مبارزه می کند، خواهند ماند و این کار را به تمسک به اسلام، یاری حق و مبارزه با تکفیر و استعمارگری انجام می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha