پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​پناهندگان سوری در کانادا اقدام به اهدای خون کردند

حوزه/جمعی از پناهندگان مسلمان سوری در کانادا به یک مرکز خدمات خون در کلگری مراجعه کرده و سال جدید میلادی را با اهدای خون به همشهری‌هایشان آغاز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، گروهی از پناهندگان مسلمان سوری در شهر کلگری در کانادا، سال جدید میلادی را با اهدای خون آغاز کردند.

یحیی راسو که 18 ماه پیش به کانادا وارد شده در سال جدید میلادی همراه با دوستانش به مرکز جوهان دلرساریو از  مراکز خدمات خون کانادا مراجعه کردند.

یحیی در این باره به خبرنگاران گفت: ما می خواهیم از مردمی که با آغوش باز از ما استقبال کردند قدردانی کرده باشیم.

سم نامورا یکی از برگزارکنندگان کمپین اهدای خون نیز گفت: فرهنگ اهدای خون برای ما مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است و یک افتخار بزرگ محسوب می شود. اگر مردم واقعا تعهد داشته باشندT باید خون شان را اهداکنند. این فرصتی برای نشان دادن قدردانی و سپاس به کشور و جامعه است.

دلرساریو از مرکز اهدای خون نیز ضمن تحسین این عمل مسلمانان، تعطیلات سال جدید میلادی و ماه ژانویه، ماه نخست سال میلادی را از بهترین زمان ها برای اهدای خون اعلام کرده و از مردم خواست در صورت امکان در این روزها خون بدهند.

دلرساریو ضمن سپاس و قدردانی از جامعه پناهندگان سوری گفت: ماه های نخست سال معمولا کمترین اهدای خون را داریم و نیاز به خون زیاد می شود. بهتر است مردم سال جدید را با کمک به جامعه آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha