پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: مردم ایران اسلامی در تمامی شهرها پاسخ خوبی به اغتشاش گران دادند و با حضور در صحنه و حمایت از نظام به دشمنان فهماندند که نباید در مسایل ایران دخالت کنند.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان داشت: دشمنان انقلاب از جمله آمریکا، اسرائیل و مرتجعان منطقه ای نسبت به پیروزی های اسلام در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام نگران بوده و به فکر ضربه زدن به جبهه اسلام هستند.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی بخشی از محرک اغتشاشات اخیر بود، اما مسأله مهم که دشمن توانسته از آن طریق ذهن جوانان مخدوش کند، مسائل اقتصادی است.

 معاون تهذیب حوزه علمیه همدان ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه ای نسبت به مردمی که در تمامی صحنه ها حاضر هستند و همچنین در پای صندوق رای حضور حداکثری دارند داشته باشند.

حجت الاسلام ملیحی افزود: مسئولان باید بدانند که مردم در راستای حفظ نظام، انقلاب و دولت اسلامی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و امروز وظیفه مسؤولان و دولتمردان این است که در برابر خواسته مردم فعالیت و عملکردی دو چندان داشته باشند.

این کارشناس دینی  در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب چندین بار به مسئولان و دولتمردان تلنگر زده که به فکر وضع معیشتی مردم باشند و حتی در یکی از سخنرانی خود فرمودند که مردم نسبت به وضع فعالی گله مند هستند. معظم له با تکیه بر مساله اقتصاد مقاومتی به مسئولان تذکر دادند که باید به فکر اقتصاد داخلی باشند.

وی در پایان ابراز داشت: مردم ایران اسلامی در تمامی شهرها پاسخ خوبی به اغتشاش گران دادند و با حضور در صحنه و حمایت از نظام به دشمنان فهماندند که نباید در مسایل ایران دخالت کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha