پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
احزاب لبنان

حوزه/ انجمن احزاب و شخصیت های ملی لبنان با صدور بیانیه ای دخالت های آشکار آمریکا، اسرائیل و عربستان در امور ایران و تلاش آنها برای سوار شدن بر موج تظاهرات مسالمت آمیز را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن احزاب و شخصیت های ملی لبنان با صدور بیانیه ای دخالت های آشکار آمریکا، اسرائیل و عربستان را در امور ایران از طریق تلاش برای سوء استفاده و سوار شدن بر موج تظاهرات مسالمت آمیز، محکوم کرد.

این انجمن با اشاره به حکمت رهبری ایران در رسیدگی به خواسته های به حق مردم و کنار زدن دست های مرتبط با توطئه های آمریکا که برای دست یازی به موضع گیری های ایران در حمایت از جنبش های مقاومت در منطقه به ویژه فلسطین و یاری سوریه و عراق در مقابله با نیرو های تروریستی تکفیری و خنثی کردن اهداف استعماری آن انجام می گیرد، تاکید کرد: ایران به خاطر این موضع گیری های آزاد منشانه رهبری آن، در مقابل استعمار و طرح های آن برای فتنه انگیزی، پایدار و مقاوم خواهد ماند.

انجمن احزاب لبنان همچنین، موضع گیری های ملی، قومی و عربی سید حسن نصرالله را در حمایت از مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین، مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی و عدم کوتاهی در برابر سرزمین فلسطین از نهر تا دریا، ستود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha