پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ دشمن با فتنه می خواهد کاری کند تا جامعه نسبت به نظام، ولایت فقیه و روحانیت بیمناک و بدبین شوند. اگر از دشمن این انتظار را نداشته باشیم باید تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار جمعی از مسئولین ورزش و ورزشکاران بسیجی استان قم تاکید کردند: در هفته بصیرت هستیم، در این ایام اتفاقات ناگواری برای نظام و انقلاب افتاده است، بعضی از جوانان گرفتار فتنه دشمنان شده اند، فریب خوردند، پرچم مقدس را آتش زدند، و دست به تخریب اموال عمومی کردند.

ایشان افزودند: اگر مقداری مسئولین دلسوز نظام باشند، به مطالبات مردم رسیدگی کنند، گرانی را برطرف کنند، مشکل بیکاری را از بین ببرند، نباید شاهد این نوع مسائل در کشور باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر در کشور مشکلاتی مانند گرانی و بیکاری است، مردم در معیشت زندگی مشکل دارند، چون نگاه مسئولین به مطالبات مردم از روی دلسوزی نیست؛ مسئولین نظام دلسوز انقلاب و نظام نیستند؛ اگر دلسوز بودند نباید شاهد این حوادث تلخ درکشور بودیم که به نظام و ولایت توهین شود.

معظم له بیان داشتند: هفته بصیرت برای آگاهی دادن است، برای  مطالبه گری از رئیس دولت و مسئولین نظام است؛ اگر مسئولین به وظیفه خود در قبال مردم انقلابی عمل می کردند، قطعا دشمن از مطالبه گری مردم به نفع خود استفاده نمی کرد.

ایشان افزودند: توصیه ام به جوانان این است که دشمن در کمین شما است. معاندین می خواهند ذهن شما جوانان را نسبت به دین، مذهب، اسلام، ولایت و روحانیت تخریب کنند. باید مواظب برنامه دشمن بود و به نسبت به حوادث بصیرت داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: دشمن با فتنه می خواهد کاری کند تا جامعه نسبت به نظام، ولایت فقیه و روحانیت بیمناک و بدبین شوند. اگر از دشمن این انتظار را نداشته باشیم باید تعجب کرد.

معظم له با بیان اینکه ورزش برای جوانان  خوب است، اما پهلوانی تنها به زور بازو نیست، گفتند: معصومین(ع) فرمودند« پهلوانی این است که انسان در مقابل هوای نفس خود مقاومت کند». وقتی انسان برای جسم ارزش قائل است، ضرورت دارد برای روح خود نیز ارزش قائل باشد.

ایشان بیان داشتند: انبیاء الهی فرمودند« انسان همیشه در محاربه است و جنگ حق و باطل همیشگی است. در طول تاریخ این گونه بوده و خواهد بود. در یمن، سوریه و عراق دشمنان چه بلایی سر دنیای اسلام آورده اند این نشان از عمق خباثت دشمنی باطل علیه حق است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha