پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای تعرض نماینده سابق پارلمان آل خلیفه به مقدسات شیعه و حضرت صاحب الامر (عج) را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عامل ارتکاب این اهانت شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای تعرض نماینده سابق پارلمان آل خلیفه به مقدسات شیعه به ویژه حضرت صاحب الامر (عج) را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عامل ارتکاب این اهانت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ...) - البقرة ١٩١

صَدَقَ اللَّهُ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ

تعرض به اعتقادات، مقدسات و رهبران دینی از ویژگی های رژیم دیکتاتوری بحرین شده است، به گونه ای که با تمامی بی شرمی، وقاحت و با بدترین کلمات به تمامی شیعیان، مقدسات، اعتقادات و بالاترین رهبر شیعه که همان حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی منتظر (أرواحنا لتراب مقدمه الفداء) است، متعرض می شود.

باز کردن راه سبّ و دشنام به مقدسات، آتش جهنم را بر تمام بحرین خواهد گشود و هیچ کس از شعله آن آتش در امان نخواهد بود و رژیم آل خلیفه مسئول این اهانت هاست.

ما از همگی می خواهیم که از لغزش در گرداب فتنه مذهبی دوری کرده و حرمت تمامی رهبران دینی و مقدسات تمامی طایفه ها و مذاهب دینی را حفظ کنند.

ما با تمام جدیت هشدار می دهیم که اگر مشت محکم بر دهان دعوت کنندگان به دشنام به مذهب شیعه زده نشود، بلای ویرانگری در انتظار کشور است و این امور حساسیت را بیشتر کرده و هیچ کس نمی تواند لرزش های آن را متوقف و آتشفشان آن را خاموش کند.

ما این سکوت رسمی و این تعرض بی شرمانه را محکوم می کنیم و خواستار همان چیزی هستیم که علمای بزرگ بحرین از زبان آیت الله سید عبد الله غریفی خواستار شدند.

ما بر ضرورت تحویل این متجاوز گناهکار به دادگاه و محاکمه وی به اشدّ مجازات تاکید می کنیم.

همچنین بارها تکرار کرده و می کنیم که ما همیشه خواستار وحدت اسلامی در بحرین و در سطح تمامی امت هستیم و هر طرحی که برای فتنه انگیزی باشد، برای خنثی سازی آن تلاش می کنیم و می گوییم بحرین با شیعه و سنی عزیز است.

رَبِّ اجْعَلْ هَذَا الْبَلَدَ آَمِنًا

علماء البحرين

15/10/1396

١٧ ربيع الثاني ١٤٣٩هـ

٥ ژانویه ٢٠١٨م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha