جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داوود محمدی

حوزه/ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب اموال بیت المال و مردم از لحاظ شرعی و قانونی جُرم بوده و باید افرادی که اقدام به آشوب واغتشاش کردند، به سزای اعمال خود برسند و مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، داوود محمدی، صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان تاکستان و بازدید از مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) این شهرستان، با اظهار تاسف از اقدامات اخیر اغتشاشگران در حمله به مراکز دینی به خصوص حوزه علمیه این شهر، گفت: نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه هیچ دین و مکتبی اجازه نمی دهد، شخصی اگر خواسته و مطالبه ای دارد، دست به تخریب اموال عمومی بزند، بلکه باید مطالبات را از طریق قانونی پیگیری شود.

وی با تاکید بر این که راه مردم از آشوبگران جداست، ادامه داد: وارد کردن خسارت به اموال عمومی جرمی نا بخشودنی است و مجازات سنگینی در قوانین اسلامی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر عده ای آشوبگر به بهانه گرانی به خیابان ها آمده و علاوه بر تخریب اموال عمومی رعب و وحشت را در شهرها به وجود آوردند و شمار زیادی از مردم که دیدند آشوب گران به دنبال مسائلی به جز مشکلات اقتصادی هستند، راه خود را از آنان جدا کردند و در دام این عوامل خودفروخته نیفتادند.

محمدی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در تمامی کشورها وجود دارد و تنها مختص ایران نیست، بنابراین مردم باید هوشیار باشند و خود را در دام افراد منفعت طلب که جز منافع سیاسی خود به چیز دیگری نمی اندیشند نیندازند.

وی اظهار کرد: به وضوح روشن است که این اغتشاشات از خارج از کشور توسط سرویس های بیگانه به ویژه آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا هدایت می شد، البته خوشبختانه ایران اسلامی از نعمت بزرگ امنیت برخوردار است و نباید مردم این امنیت را که با خون هزاران شهید به وجود آمده را فراموش کرده و در دام اجانب و عوامل خودفروخته بیفتند.

 رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  تخریب اموال بیت المال و مردم  از لحاظ شرعی و قانونی جرم بوده و باید افرادی که اقدام به آشوب واغتشاش  کردند، به سزای اعمال خود برسند و مجازات شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha