جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شالی

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی دولت به مطالبات به حق مردم، گفت: آشوبگری و تحرکات اخیر با تحریک دشمنان انجام شد و مردم آگاه باشند که دشمنان قسم خورده به سرکردگی آمریکا و اسراییل دست از دسیسه علیه کشور برنمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی، صبح امروز در دیدار با امام جمعه تاکستان و بازدید از مدرسه علمیه این شهرستان، ضمن اظهار تاسف از حمله عده ای فرصت طلب و آشوبگر به حوزه علمیه این شهر گفت: دولت و مسئولین باید به خواسته ها و مطالبات به حق مردم رسیدگی کنند، البته تفرقه افکنی، آشوب و تخریب اموال عمومی هرگز قابل پذیرش نیست و محکوم است.

وی افزود: عده ای سودجو و فرصت طلب از اعتراض مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کردند و با همراهی دشمنان و معاندین دست به اغتشاش و آشوب در کشور زدند که نمونه آن حمله به حوزه علمیه شهرستان تاکستان که ناجانمردانه و بدون هیچ دلیل و بهانه ای این مرکز دینی که یادگار مرحوم آیت الله موسوی شالی بود را مورد هتک حرمت و تخریب قرار دادند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  در نظام جمهوری اسلامی دستورات و احکام دینی و قرآنی حاکم است و طبق گفته پیامبر اکرم(ص) جان و مال مسلمین باید در امان باشد و مسلمان کسی است که به جان و مال و آبروی سایر مسلمین احترام گذاشته و برای آن ارزش قائل باشد.

امام جمعه شهر شال استان قزوین ادامه داد: آشوبگری و تحرکات اخیر با تحریک دشمنان انجام شد و مردم آگاه باشند که دشمنان قسم خورده به سرکردگی آمریکا و اسراییل دست از دسیسه علیه کشور برنمی دارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران موافق این فتنه گری ها و تخریب امول عمومی نیستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران رفتار عده ای اندک که با چراغ سبز دشمنان به دنبال آشوب و ناامنی در کشور هستند را تحمل نمی کنند و دشمنان نیز حق دخالت در امور کشور ما را ندارند، چرا ایران اسلامی مردمی بیدار و رهبری بصیر و آگاه دارد و اجازه دخالت به امور داخلی کشورمان را به بیگانگان نمی دهیم.

حجت الاسلام موسوی شالی در پایان گفت: آمریکا، اسرائیل و آل سعود بعد از نابودی داعش در خاورمیانه به دنبال ناامنی در ایران بودند و عناصر داخلی خود را به اغتشاش در کشور فرمان دادند چگونه می شود کسانی که دستشان به خون هزاران شیعه و سنی آغشته است، امروز دلسوز مردم شده اند و با دعوت مردم به اغتشاش قصد هرج و مرج در کشور را دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha