شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام سید مرتضی سندی یکی از رهبران جریان الوفاء الاسلامی بحرین در مراسم سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر گفت: دلایل فراوانی وجود دارد که بحرینی ها، شیخ نمر را شخصیتی مهم می دانند که اولین آن حمایت شیخ نمر از انقلاب بحرین و توجه به آن در تمامی موضع گیری ها و سخنرانی های دینی و سیاسی وی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی سندی یکی از رهبران جریان الوفاء الاسلامی بحرین در مراسم سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر گفت: دلایل فراوانی وجود دارد که بحرینی ها، شیخ نمر را شخصیتی مهم می دانند که اولین آن حمایت شیخ نمر از انقلاب بحرین و توجه به آن در تمامی موضع گیری ها و سخنرانی های دینی و سیاسی وی است.

سید السندی با اشاره به اینکه شیخ نمر بر وحدت شرنوشت و مسئله بین حجاز و بحرین تاکید می کرد، افزود: شیخ نمر نمونه ای از روحانی مقاوم و شهید ارائه داد.

السندی به شکست عربستان سعودی در نفوذ خود در کشور های منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن اشاره کرد و گفت: یمن توانست با موشک های خود کاخ های آل سعود و پایگاه هایی آن را هدف قرار دهد.

این روحانی بحرینی تصریح کرد: آشکار شدن چهره خونین خانواده آل سعود و مزدوری آن برای صهیونیست ها، اختلافات داخلی و متزلزل شدن استقرار آن، در واقع انتقام الهی از ریختن خون انسان های بی گناه و در رأس آن شیخ نمر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha