جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: پیروزی‌های مستمر ایران موجب تحقیر آمریکا و عوامل منطقه‌ای آن شد و این حقارت باعث کینه توزی و دشمنی بیشتر آنان با نظام اسلامی و ملت انقلابی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از ایلام ضمن محکوم کردن نا آرامی‌های اخیر، اظهار کرد: استکبار قریب به چهار دهه است که ملت و نظام ایران اسلامی را تحریم کرده و با تحمیل 8 سال جنگ نابرابر تمام قدرت‌های جهان به نبرد با انقلاب اسلامی برخاستند، اکنون نیز با تحریک و ایجاد نا آرامی به دنبال جبران حقارت شکست در یمن، سوریه و عراق هستند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام وحدت را رمز پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پیروزی‌های مستمر ایران موجب تحقیر آمریکا و عوامل منطقه‌ای آن شد و این حقارت باعث کینه توزی و دشمنی بیشتر آنان با نظام اسلامی و ملت انقلابی شده است.

وی اضافه کرد: نا آرامی‌های اخیر یک جریان پیچیده و در واقع امتداد و ادامه فتنه سال 88 بود و با توجه به اینکه مراسم 9 دی امسال با مشارکت گسترده آحاد مردم برگزار شد، دشمنان داخلی و خارجی این جوش و خروش را تاب نیاوردند و از یک روز قبل از حماسه9دی حرکت خود را آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی مسئولان به مطالبات اقتصادی به حق مردم، تصریح کرد: ملت انقلابی با حضور به موقع در صحنه دفاع از انقلاب و نظام، فتنه جدید را خنثی کردند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام  در پایان یادآور شد: همه باید مواظب ترفندها و فتنه‌ها باشند، چرا که دشمنان منافقین همواره قصد دارند با کشاندن جوانان به کف خیابان ها مردم را به نظام بدبین کنند، البته مردم با بصیرت ایران اجازه این فتنه انگیزی ها را نخواهند داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha