پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نصرت ابادی

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین، بصیرت افزایی را نیاز مداوم جامعه دانست و تصریح کرد: ما باید مراقب فتنه‌های دیگر باشیم، قطعا فتنه‌های بعدی سخت‌تر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نصرت آبادی در حاشیه راهپیمایی «بیعت با ولایت» مردم قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: ما باید مراقب فتنه‌های دیگر باشیم، قطعا فتنه‌های بعدی سخت‌تر خواهد بود و دلیل آن این است که فتنه 88 از دیدگاه دشمن بررسی کامل و جدی شده است.

دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین افزود: امروز امت اسلامی امنیت و آرامش دارد و این در حالی است، که دشمن سعی داشت کشور  را ناامن جلوه دهد.

وی بر هوشیاری در مبارزه با گروه های تکفیری تاکید کرد و ادامه داد: درست است، که داعش نابود شد، اما هنوز گروه های تکفیری و توطئه های مستکبرین جهان وجود دارد و باید آگاه باشیم.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و جداکردن مردم از نظام هستند و تمام تلاش های آنان در این چند سال برای نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نصرت آبادی تصریح کرد: باید با آگاهی بخشی به جامعه از توطئه‏ های دشمنان و افزایش هوشیاری و بصیرت، توطئه های دشمنان را برای آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان بازگو کنیم.

دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین تصریح کرد: دشمنان با تحریم اقتصادی و جنگ فرهنگی در تلاش هستند تا مردم ایران را در فشار قرار داده و آنها را در برابر انقلاب و نظام قرار دهند که باید با بصیرت و هوشیاری توطئه دشمن را شناخته و در برابر آن موضع گیری سریع و روشن داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha