جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی جلالی رئیس سازمان تبلیغات کرمان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان از وجود ۴ هزار و ۳۵۰ مسجد در سطح استان و فعالیت یک هزار و ۱۲۱ امام جماعت روحانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، حجت مهدی الاسلام جلالی، در دیدار روحانیون و ائمه جماعات شهر کرمان با نماینده ولی فقیه در استان، گفت:  در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین علیدادی که از سوی مقام معظم رهبری صادر گردید، جایگاه مردم استان کرمان‌ جایگاه بالایی معرفی شده است و این مساله نشان از بیداری مردم این دیار و حضور آنان در صحنه های مهم انقلاب دارد و نمونه بارز آن حضور گسترده مردم انقلابی کرمان در میدانن دفاع از انقلاب و ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: این موفقیت مرهون تلاش و زحمت روحانیت کرمان است که بی ادعا و با دلسوزی، روشنگری، بصیرت افزایی و روحیه انقلابی، همیشه در صحنه بوده و هستند.

وی، مسجد را پایگاه انقلاب و روحانیت و مرکز بصیرت افزایی خواند و تاکید کرد: تمام ارگان‌ها و نهادها باید پای کار بیایند تا مساجد به وضعیت مطلوب برسند و جایگاه محوری خود را بازیابند.

حجت الاسلام جلالی، امام جماعت را محور مسجد دانست و افزود: اگر مسجدی موفق شود، مرهون تلاش امام جماعت آن مسجد است و علت موفقیت امام جماعات هم مجموعه‌ای است که با او همکاری می‌کنند، لذا برای تقویت مساجد همه باید دست به دست هم بدهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به وجود ۴ هزار و ۳۵۰ مسجد در سطح استان و فعالیت یک هزار و ۱۲۱ امام جماعت روحانی، خاطرنشان کرد: یک سوممساجد فعال استان در سه وعده اقامه نماز دارند و دو سوم دیگر در وقت‌های صبح و مغرب. الحمدلله اقامه نماز مغرب و عشا در تمامی مساجد فعال استان برقرار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha