جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری از خبرگزاری حوزه

حوزه/ امروز انقلاب اسلامی ایران که نقطه امید همه آزادگان جهان است خود را وامدار حوزه های علمیه و علی الخصوص حوزه علمیه قم می داند؛ لذا این حوزه کانون توجهات و هجمه های مخالفان نظام جمهوری اسلامی است و پرداختن به کار خبر و اطلاع رسانی دقیق به صورت مبتکرانه و پیشرو از واجبات امروز حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از این خبرگزاری انجام شد، اظهار داشت: در دنیای امروز و در شرایطی که اخبار به روز؛ بلکه به ساعت و به ثانیه منتشر می شود، اگر یک مرکز فعال در عرصه جریانات اجتماعی بخواهد به حیات خود ادامه دهد، باید به مسئله خبر و اطلاع رسانی اهتمام وافر داشته باشد.

وی ابراز داشت: امروز شرایط به گونه ای است که اگر مؤسسه یا مرکزی لااقل در جهت فعالیت خود روشنگری نکرده و ابتکار عمل را به دست نداشته باشد، دشمنان به شکل ناجوانمردانه ای با بلندگوهای تبلیغاتی که در دست دارند، از ادامه حیات آن جلوگیری می کنند؛ مخصوصا حوزه علمیه که در شرایط امروز از جایگاه بسیار مهم و خطیری برخوردار است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران که نقطه امید همه آزادگان جهان است خود را وامدار حوزه های علمیه و علی الخصوص حوزه علمیه قم می داند؛ لذا این حوزه کانون توجهات و هجمه های مخالفان نظام جمهوری اسلامی است و پرداختن به کار خبر و اطلاع رسانی دقیق به صورت مبتکرانه و پیشرو از واجبات امروز حوزه های علمیه است.

رئیس پژوهشگاه فقه نظام تصریح کرد: بحمدالله خبرگزاری حوزه تا به امروز خوب عمل کرده و موفقیت های مناسبی در طول این سال ها داشته است که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی بیان داشت: این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی از ابزارهای گوناگونی بهره برده و حضوری فعال در شبکه های گوناگون دارد و بنده پیش از آنکه به این خبرگزاری بیایم، از اخبار آن بهره های زیادی برده ام و امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha